Hykolity 6.5'/7.5'/9' Snow Flocked Artificial Christmas Tree with Pine Cones, Metal Stand and Hinged Branches

$99.99 $59.99 AHORRE 40 %

🚚 Free shipping for all orders

Size: 6.5FT - 764Tips

6.5FT - 764Tips
7.5FT - 1446Tips
9FT - 2100Tips
Vendor: HYKOLITY
SKU: CTA-1608
☎ TAP TO CALL: +1 (562) 456-0507
Order in the next [totalHours] hours %M minutes to get it between and

Hurry up! Limited-Time Offer Ends in

%-D%!D:Día,Días; %-H%!H:hora,horas; %-M%!M:min,minutos; %-S%!S:segundo,segundos;

frecuentemente compramos juntos

Precio total:$139.99 $99.99
Descripción
Brand Hykolity
Recommended Uses Christmas Tree
Special Feature Flocked
Material Polyvinyl Chloride
Tree Type Spruce
Tip count 9ft - 2100 Tips
-- 7.5ft - 1446 Tips
-- 6.5ft - 764 Tips 
Dimensions & Weight 9ft - 59"D x 59"W x 108"H (58 Pounds)
-- 7.5ft - 52"D x 52"W x 90"H (34 Pounds)
-- 6.5ft - 72"D x 41"W x 41"H (19.71 Pounds)
Manual Download

Sturdy Elegance: Crafted with all-metal hinged construction and a robust folding metal tree stand, our Christmas tree stands tall and proud. While fluffing might take a bit of time initially (about 1 hour), once fully shaped, it's ready to dazzle.
Natural Beauty: Our flocked Christmas tree boasts an abundance of branch tips, creating a lusciously full and natural appearance. Snow-kissed branch tips, adorned with clusters of pine cones, evoke a serene winter wonderland. There's ample space to showcase your cherished holiday ornaments.
Effortless Assembly and Storage: Setting up your Christmas tree has never been easier. Thanks to the convenient hinged branches, assembly and disassembly are a breeze. Limbs gracefully fall into place during setup and fold neatly for storage, ensuring a hassle-free holiday season.
Premium Materials: Crafted from high-quality PVC material, our tree is not only stunning but also fire-resistant, ensuring your safety and peace of mind. Realistic powdered snow adorns the artificial branches, bringing the magic of a snowy winter day right into your home.
Peace of Mind: We stand by the quality of our Snow-Kissed North Valley Spruce Christmas Tree with a 1-year warranty. Expect top-notch customer service directly from the manufacturer. If any quality issues arise within the warranty period, we offer hassle-free exchanges.

Elevate your Christmas festivities with our Snow-Kissed North Valley Spruce Christmas Tree. Bring the enchantment of a winter wonderland into your home and create cherished holiday memories year after year!

Christmas Tree

Elevate Your Christmas with Ease: Introducing Our Snow-Kissed North Valley Spruce Christmas Tree!
------------------------------------------------------

Christmas TreeChristmas Tree 

Customer Reviews

Based on 97 reviews
88%
(85)
9%
(9)
1%
(1)
0%
(0)
2%
(2)
D
Dennis Tutsch (Mission, US)

Haven't received the tree yet, so I can't send à review

Hello! The system shows that your package will be delivered on December 07.

G
Gisela Garcia Serrano (Charlotte, US)
Very satisfied,but...

I liked it but I really thought it would look fuller.

j
james

This tree looks
NOTHING like the picture. There are gaps and holes In it. I will be sending it back for a refund. This is false advertising as far as I’m concerned. And it wasn’t a cheap purchase either.

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience you've encountered with your recent purchase of our Christmas tree.
We understand your concerns about the appearance upon arrival. It's important to note that the version you purchased, without LED lights, may require full fluffing to achieve the lush and festive look depicted in our pictures. We regret if this aspect was not adequately communicated.
If you have any questions or need assistance with the fluffing process, our customer service team is here to guide you step by step. We want to ensure you have the best possible experience with your Christmas tree.
If, however, you still find the product unsatisfactory after fluffing, we completely respect your decision to return it for a refund. Please follow the return instructions provided, and we will process your refund promptly upon receiving the returned item. We appreciate your understanding and the opportunity to address your concerns.

A
Andre

I didn’t get the order it was delivered somewhere in California .I live in Chicago IL. I call and leave messages no call back, I email no response . Hykolity got my money, I got no tree

Hi Andre, sorry for the inconvenience! UPS delivered the package to the wrong address. We’ve arranged the new tree for you, and you will receive the updates by email soon. Apologies again!

J
Johaly B.
I LOVED IT

Amazing. !! Didn’t have no problem assembling it or putting it back in the box. My first Christmas tree look how beautiful.

K
Kathryn Geldard
The PERFECT 9ft Christmas Tree!

 I went on a serious hunt for the perfect 9ft Christmas tree, and I fell in love with this one!5 stars for the way it arrived which was properly packaged in a tree box!5 stars for assembly!5 stars for its perfect appearance!5 stars for the the type of tree it is!5 stars for the height!5 stars for how full the tree is!5 stars for making my Christmas, my sons Christmas, my family’s Christmas, my boyfriends Christmas, his family Christmas, all of our friends, and all those who got the joy to look at all its wonders during the holiday season!I think I’m going to buy another one of these Christmas trees for another part of the house!There is absolutely nothing wrong with this perfect Christmas tree!It truly is a must have!

S
Sabrina Dorley
Beautiful

 It was beautiful and totally worth the price

G
Grim
Great buy

Love the tree. Putting the star on was hard so I have to buy the kind that has a clip for next year. I wish I had got the 7.5 ft but it is still a great tree.

K
Kaitlin Baldwin
Must buy!!!

I can’t believe the quality of this tree!!! Definitely worth the price and highly recommend!! None of my quests can believe the deal I got and how nice it was since I bought online!!!

A
Araceli Q.
I love it!

The media could not be loaded.